Nuffnang Ads

Selasa, 30 Oktober 2012

Barangan Untuk Dijual - Clearing Stor Eilarazi



Salam sejahtera...

    Aku ingin menjual barang-barang yang aku dah tak pakai lagi seperti di bawah :-

1- Ram PC Desktop DDR 2 1GB Kingston
    - ada 2 keping
    - Condition sangat baik
    - Sebab jual upgrade ram kapasiti lebih besar. Ram yang ni dah tak pakai
    - Harga jenis yg ada casing RM 45.00 dan yang tiada casing RM 40.00
    - Penghantaran COD atau Poslaju tambah RM 6.00

Gambar di bawah merujuk kepada barang yang hendak dijual 100% barang yang serupa.....







2- Processor AMD Sempron Socket AM2 2.2 GHz
    - Jual 1 set bersama dengan heatsink dengan kipasnya
    - Condition sangat baik
    - Sebab jual dah upgrade processor lain. Dari simpan baik tolak dengan orang yang mahu guna...
    - Harga 1 set RM 50
    -  Penghantaran COD atau Poslaju tambah RM 6.00

Gambar di bawah merujuk kepada barang yang hendak dijual 100% barang yang serupa.....





Jika anda berminat sila tinggalkan pesanan pada alamat email aku di fakhrulrz@yahoo.com beserta dengan nombor telefon. Jangan bimbang sebab hampir setiap hari aku jengah blog aku ni. Aku akan respon dengan seberapa segera... Mungkin aku akan masukkan iklan dalam mudah.com juga jika berkelapangan...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan