Nuffnang Ads

Rabu, 30 April 2014

Membersihkan Intake Manifold Kereta Anda, Flush King Boleh Membantu...





Kereta anda rasa kurang respon & kuasa yang diperlukan? Kami menyediakan perkhidmatan paddle respon, throttle respon, modified iafm serta servis pembersihan inlet manifold. Hanya serendah RM 50.00 sahaja anda tidak perlu membuka intake manifold kereta anda untuk mencuci kotoran minyak yang melekat pada dinding intake manifold. Anda juga boleh menjimatkan kos penyelenggaraan disamping memberikan kuasa optimum enjin kereta anda . 

Aku adalah Dealer berdaftar dengan pembekal Flush King di mana telah ada stok tersedia pada aku di Mentakab, Pahang dengan kuantiti yang banyak. Anda juga boleh membuat aktiviti pembersihan ini secara DIY (Do It Yourself) dengan bantuan seseorang lagi untuk menekan paddle minyak supaya butterfly throttle body membenarkan semburan flush king memasuki intake manifold dan juga omboh enjin. Semua sisa minyak dan kotoran akan keluar melalui saluran ekzos. Jika anda kurang yakin untuk melakukan aktiviti DIY ini, aku sedia memberikan perkhidmatan dengan kadar yang rendah.

Berminat, hubungi aku melalui sms / whatsapp 013-3562796














1 ulasan:

  1. As salam bro fakrul. . Saya nak flush king . . Soo hw nk order ngn bro? 0178135732 my numbr

    BalasPadam