Nuffnang Ads

Isnin, 15 September 2014

Sesi Response di Kuala Lipis & Kuantan

Salam sejahtera...

     Pada 20 september 2014 ini aku akan ke Kuala Lipis pada sebelah pagi ada jemputan majlis walimatulurus & jugak di kuantan pada sebelah petang. Jadinya, bagi penduduk Lipis & Kuantan yang berminat dengan perkhidmatan untuk membaiki iafm yang berbunyi & untuk response kereta anda adalah amat2 berpeluang pada hari tersebut. Jika tidak anda boleh turun ke Mentakab dengan temujanji yang aku tetapkan sebab aku ada kerja hakiki yang perlu dilaksanakan. Perkhidmatan response ini aku buat jika ada waktu kelapangan atau waktu cuti sahaja.

     Setakat ini, ada pemilik kenderaan dari kuantan, raub, bentong dan bera yang telah datang ke mentakab untuk menyelesaikan masalah bunyi dari iafm di mana ada sesetengah kereta isu yang timbul adalah bolt saiz 5 yang tercabut menghasilkan bunyi yang amat nyata & jelas dari iafm. Proses baik pulih memakan masa 45 minit hingga 1 jam. Jaminan diberikan jika masalah bunyi timbul semula dalam jangka masa terdekat, baik pulih secara percuma.

     Bagi yang mahukan kereta anda lebih response dengan setiap tekanan pada paddle minyak anda, dicadangkan untuk dibuat paddle response & throttle response yang memakan masa 1 jam atau lebih. Dijamin anda akan merasakan perubahan jelas sejurus selepas paddle & throttle response dibuat.

      Bagi pemilik kenderaan dari negeri-negeri sekitar semenanjung, anda juga berpeluang untuk menerima perkhidmatan dari kumpulan kami yang berada di Johor (paan), selangor, perak, terengganu & juga di pahang. Person incharge adalah Paan yang berada di Johor. Bagi yang berminat untuk seberang pertanyaan mengenai harga & temujanji boleh whatsapp ke nombor 013-3562796.

Sekian, terima kasih

#mobileupdate





Tiada ulasan:

Catat Ulasan