Nuffnang Ads

Khamis, 14 Julai 2011

Free Live Streaming Football Match Malaysia vs Liverpool 2011


Pada 16 Julai 2011 yakni hari Sabtu, satu perlawanan Pilihan Malaysia vs Pilihan Arsenal akan diadakan dan secara umumnya ramai peminat bola sepak tempatan ingin menonton perlawanan tersebut namun ramai yang mungkin hampa kerana tidak dapat pergi ke stadium untuk melihat perlawanan ini..

Alternatif lain untuk melihat perlawanan ini adalah dengan melihat melalui online atau streaming... Di bawah adalah link yang boleh dipercayai untuk menyiarkan secara live perlawanan tersebut :-

http://www.magedtv.net/ch1.html

Bagi perlawanan Pilihan Malaysia vs Chelsea pada 21.07.2011 jam 8.45 malam juga boleh disaksikan pada link di atas...

Selamat mencuba!





1 ulasan:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam