ena bahagian tayar mengakibatkan kereta tersebut
melambung.
Ketika kereta ini mendarat, hentakan yang kuat menyebabkan kerosakan pada lower arm, bumper & fender. Ini bermakna ia tiada kena mengena dengan defect parts dari Proton. Ini adalah kecuaian manusia dan diharapkan berita ini akan memberi gambaran sebenar kejadian tersebut, supaya tiada andaian yang bukan-bukan dibuat.
Ketika kereta ini mendarat, hentakan yang kuat menyebabkan kerosakan pada lower arm, bumper & fender. Ini bermakna ia tiada kena mengena dengan defect parts dari Proton. Ini adalah kecuaian manusia dan diharapkan berita ini akan memberi gambaran sebenar kejadian tersebut, supaya tiada andaian yang bukan-bukan dibuat.
Pada pandangan aku, kereta pandu uji tidak boleh dipandu melebihi had laju jalanraya kebangsaan kerana ia boleh mendatangkan risiko kemalangan kepada pengguna jalanraya yang lain. Jika hendak menguji kekuatan enjin kenderaan ujian, perlulah dibuat di litar-litar yang ada di dalam negara kita ini. Perkara negatif seperti ini perlu dielakkan oleh Proton kerana pengkritik akan mudah untuk menjadikan bahan kritikan pada artikel mereka.
Sekian, terima kasih....
Tiada ulasan:
Catat Ulasan