Nuffnang Ads

Selasa, 1 Januari 2013

Kalendar Tahun 2013 Plus Kalendar Islam Safar 1434 - Rabi'ulawal 1435 Hijrah

Salam sejahtera...

    Telah bermula tahun 2013 pada hari ini dan aku sebagai pekerja kakitangan kerajaan amat memerlukan kalendar untuk aku membuat perancangan aktiviti sepanjang tahun. Aku telah siapkan kalendar tahun 2013 bersama dengan kalendar Islam Hijrah untuk tahun 2013. Di bawah dipaparkan gambar kalendar mengikut bulan dan anda boleh men'donwload' gambar kalendar tersebut untuk kegunaan anda sendiri. Sila klik setiap gambar di bawah dan right click pada tetikus anda dan pilih save image as.....















*** untuk perhatian, cuti umum dalam kalendar di atas lebih dirujuk untuk kakitangan awam di negeri Pahang sahaja...

Sekian, selamat menyambut tahun baru 2013.... terima kasih.....
















3 ulasan:

  1. bro guna application ape ek utk buat kalender tu tu...... boleh upload kat website tak.... kawan da download & print yang gambar tp kurang memuaskan ler pasal nombor dgn huruf pecah2....

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku gune excel je... klo nk softwarenya aku jual la bos... sbb lebih functioning.. leh transfer file ikut email... tp, ape pun aku dh besokn file... cb print dl... free...

      Padam
  2. This phrase indicates a combination of two calendars: the regular Gregorian calendar for the year 2013, and the Islamic calendar which is based on lunar months. Why Game Popular This combination is useful for individuals who observe both calendars for various cultural, religious, or practical purposes.

    BalasPadam